in-storeGraphics_02

در نظر گرفتن تاثیر بصری در خرده فروشی

صرف وقت و هزینه برای یک چیدمان چشمگیر، بخش مهمی از روند طراحی داخلی در یک خرده فروشی محسوب می شود. “ارائه تاثیرگذار” در یک خرده فروشی همه چیز است. به خصوص که “مشتریان با چشمانشان خرید می کنند”. در جهان کسب و کار الکترونیک که همواره رو به گسترش است، فروشگاههای ساخته شده از خِشت و گِل باید راههای مبتکرانه ای برای ترغیب مردم به بلند شدن از پای کامپیوترها و قدم گذاشتن به فروشگاهها ابداع کنند.

همه ما هنوز در اغلب اوقات و به ویژه برای خرید یک کالای نو تمایل داریم تا از نزدیک آن را لمس کنیم و از کیفیت آن مطمئن شویم. دوست داریم با فروشنده و مکان فروش ارتباط حسی برقرار کنیم. مخصوصا که “پروسه خرید” تنها به دست آوردن یک کالای خاص نیست بلکه تاثیر روانی آن در نشاط انسانها اثبات شده و گریز ناپذیر است. بنابرین گرافیک چشمگیر به همراه ویترین های روشن و رنگارنگ بخش مهمی از استراتژی طراحی در یک فروشگاه محسوب می شوند. زیبایی و کارآیی مکان ارائه کالا اهمیت ویژه ای دارد. اینها کلیدهای کارساز در تصمیم گیری مشتریان برای ورود به فروشگاه هستند.

اگر آنقدر کمال طلب هستید که علاوه بر یک معماری درست در چیدمان فروشگاه بر گرافیک فروشگاهی صحیح و چشم نواز نیز اهمیت می دهید ما آماده هستیم تا در این مسیر همراه حرفه ای شما باشیم.



تیم گرافیک کانون نگاره سه گوشک موارد زیر را در گرافیک فروشگاهی در نظر می گیرد:

  • بازدید حضوری از مکان خرده فروشی و ارتباط با فضای فروش.
  • مطالعه نقشه های اجرایی تهیه شده از سوی تیم معماری و تعیین نقاط استراتژیک برای آماده سازی و نصب گرافیک ها و نمایه های تبلیغاتی.
  • در نظر گرفتن اهداف سفارش دهنده و مشاوره برای ارتقائ تاثیر گذاری.
  • در نظر گرفتن استراتژی فروش و بازاریابی سفارش دهنده در طراح ها.
  • در نظر گرفتن هویت برند در ارائه طرح های گرافیک فروشگاه.