MOLKO_bbothGraphic

روش های کاربردی طراحی و اجرای گرافیک نمایشگاهی در یک غرفه نمایشگاهی


چگونه اهداف کمپین بازاریابی خود را به طور موثر در گرافیک نمایشگاهی جلوه گر سازیم

شرکت شما از یک استراتژی تازه بازاریابی که شامل تبلیغات، شعارهای تبلیغاتی و ایده های برندینگ است رونمایی می کند. به عنوان یک برنامه ریز شما موظف به گنجاندن موضوعات جدید گرافیکی در طراحی نمایشگاه خود هستید. چالش منحصر به فرد شما جلب توجه آنی بازدید کنندگان در نمایشگاه به سوی غرفه خودتان است. فقط چند ثانیه فرصت هست تا با ایجاد تأثیر بصری و احساسی مورد نیاز بازدید کننده را تشویق به تعامل با غرفه کرد. حال چگونه می شود به طور موثر استراتژی جدید بازاریابی را به فضای رویداد نمایشگاهی پیوند داد؟


گرافیک نمایشگاهی، غرفه ابر آروان

گرافیک نمایشگاهی، غرفه ابر آروان


دستورالعمل هایی برای بالا بردن تاثیر گرافیک در یک غرفه نمایشگاهی

  • سایناژ ساده: اگر خواندن پیام شما بیش از 5 ثانیه طول بکشد بیننده آن را رها خواهد کرد. سایناژ باید کوتاه، کوبنده و هدفمند باشد.
  • هم سطح چشم، نه هم سطح زمین: گرافیک و اطلاعات مهم را در ارتفاع حد اقل 50 سانتی متری نصب کنید. پایین تر از این سطح ریسک نادیده شدن را بالا می برد.
  • توجه به جهت نوشته ها: برای افراد جهت خوانایی در یک گرافیک نمایشگاهی با تیتر یا متن یک روزنامه فرقی ندارد. برای جلوگیری از ناخوانایی گرافیک ها، مطمئن شوید که پیام ها در جهت درست خوانایی طراحی شده و قرار گرفته اند.
  • از فونت های معقول استفاده کنید: فونت ها صدای کمپین بازاریابی شما هستند. آنها می توانند پیام شما را نجوا کنند و یا آن را فریاد بکشند. تایپ فیسی را انتخاب کنید که متناسب با فحوای هیجانات کمپین برند شما باشد.
  • رعایت تناسبات رنگی: برای جلوگیری از اضافه بار بصری و کمک به حفظ یکپارچگی تم در نقاط مختلف، به رنگ های سازمانی برند خود رجوع کنید.


برای غرفه نمایشگاهی، گرافیک های مناسب تهیه کنید

تیم مارکتینگ، محتوای کمپین جدید را تحویل می دهد. حال چگونه این محتوا را باید در طرح کمپین ترکیب کرد تا گرافیک های مناسبی برای ارائه در غرفه نمایشگاهی باشند؟


گرافیک نمایشگاهی، لوور هتل گروپ

گرافیک نمایشگاهی، لوور هتل گروپ


نکاتی درباره تبدیل رسانه های سنتی به گرافیک های آماده نمایش در یک غرفه نمایشگاهی:

  •  با استفاده از نرم افزارهای گرافیک، فایل های اوریژینال مطابق با استاندارهای برند تهیه کنید.
  • گرافیک های لارژ فرمت را طوری طراحی کنید تا قابلیت اسکیل داشته باشند. بهترین کار تهیه فایل های وکتور است.
  • از پیام های واضح، مرتبط و کوتاه استفاده کنید.
  • همواره ساختار مکان نمایش را مد نظر داشته باشید. گرافیک و پیام های بزرگ اگر در جای اشتباهی نصب شوند دیده نخواهند شد. شما باید زوایای پنل ها، محل نصب مانیتورها و باقی نکات ساختاری غرفه را که ممکن است از دیده شدن گرافیک ها جلوگیری کنند مد نظر داشته باشید.
  • اگر در آگهی های بازاریابی، ازتصاویر استفاده می کنید مطمئن شوید که آنها از بالاترین کیفیت عکاسی برخوردار باشند. کوچک کردن یک تصویر بزرگ آسان است، اما بزرگ کردن یک عکس کوچک همیشه به کیفیت و تاثیر بصری آن ضربه می زند.

اگر هنوز نکات مبهمی درباره تصمیم گیری برای چگونگی طراحی و اجرای گرافیک غرفه خود دارید کانون نگاره سه گوشک آماده است تا تمام ابهامات گرافیک غرفه شما حل و فصل کند. تیم ما آماده سرویس دهی کامل در رابطه با گرافیک های غرفه شماست. ما آماده همکاری با تیم مارکتینگ، تیم تبلیغاتی و تیم غرفه ساز شما هستیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که گرافیک نمایشگاهی شما چشمگیر و جالب توجه است.


ترجمه و ویرایش از: APPLE ROCK