جستارها
graphic-design-tools

طراحی گرافیک نوعی هنر، حرفه و انظباط آکادمیک است که فعالیت آن بر مبنای طرح ریزی ارتباطات بصری به قصد انتقال پیام های خاص به گروههای اجتماعی با اهداف خاص می شود. بر این اساس، طراحی گرافیک یک شاخه میان رشته ای از طراحی است که پایه و اهداف آن بر گرد تشریح مسائل و تعیین اهداف برای تصمیم گیری از گذر خلاقیت، نوآوری و تفکر جانبی همراه با ابزار دیجیتال استوار است تا آنها را برای تفسیر مناسب تغییر شکل دهد. طراحی گرافیک نام های دیگری هم دارد: طراحی ارتباطات بصری، طراحی بصری یا طراحی تفسیری. طراح گرافیک در پروسه برقراری ارتباط، نقش مُبَیِّن …

ادامه مطلب
in-storeGraphics_02

در نظر گرفتن تاثیر بصری در خرده فروشی صرف وقت و هزینه برای یک چیدمان چشمگیر، بخش مهمی از روند طراحی داخلی در یک خرده فروشی محسوب می شود. “ارائه تاثیرگذار” در یک خرده فروشی همه چیز است. به خصوص که “مشتریان با چشمانشان خرید می کنند”. در جهان کسب و کار الکترونیک که همواره رو به گسترش است، فروشگاههای ساخته شده از خِشت و گِل باید راههای مبتکرانه ای برای ترغیب مردم به بلند شدن از پای کامپیوترها و قدم گذاشتن به فروشگاهها ابداع کنند. همه ما هنوز در اغلب اوقات و به ویژه برای خرید یک کالای نو تمایل داریم تا از نزدیک …

ادامه مطلب
MOLKO_bbothGraphic

روش های کاربردی طراحی و اجرای گرافیک نمایشگاهی در یک غرفه نمایشگاهی چگونه اهداف کمپین بازاریابی خود را به طور موثر در گرافیک نمایشگاهی جلوه گر سازیم شرکت شما از یک استراتژی تازه بازاریابی که شامل تبلیغات، شعارهای تبلیغاتی و ایده های برندینگ است رونمایی می کند. به عنوان یک برنامه ریز شما موظف به گنجاندن موضوعات جدید گرافیکی در طراحی نمایشگاه خود هستید. چالش منحصر به فرد شما جلب توجه آنی بازدید کنندگان در نمایشگاه به سوی غرفه خودتان است. فقط چند ثانیه فرصت هست تا با ایجاد تأثیر بصری و احساسی مورد نیاز بازدید کننده را تشویق به تعامل با غرفه کرد. حال …

ادامه مطلب